|
Pantery
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 22:26, 13 Lip 2009 Temat postu: Tuning g36c JG |
|
|
Witam.
Sprawa wygląda następująco: chciałbym co nieco pozmieniać w moim sprzęcie, bo nie ukrywajmy wyjątkowymi osiągami się pochwalić nie mogę
Kilka rzeczy mi chodzi po głowie, ale mam też co do nich pytania. Być może część to kiepski pomysł, być może ktoś podsunie coś o czym nie pomyślałem.
1. Gumka HU: lepiej biały Guarder, czy czarna Systema? Bo o obu słyszałem dobre opinie.
2. Bateria 9.6 mini: czy jakiejś firmy szczególnie unikać? A może jakiejś szczególnie szukać? Sanyo, Firefox, ...?
3. Co sądzicie o włożeniu dłuższej lufy i ukryciu jej w tłumiku? Ile mogę na tym zyskać? stock'owa ma ok. 26 cm. ile dorzucić? 15-20 cm? Aha, i co myślicie o firmie MadBull? bo niby jest 6.03, więc lepiej niż Systema, ale...
To na razie tyle... Sprężyny nie zmieniam, bo to za dużo zmian z tym związanych: zębatki, tłok, itd. itp.... Ale może ktoś ma jeszcze jakieś sugestie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cykada
Nadszyszkownik
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 2321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katmandu
|
Wysłany: Pon 22:33, 13 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
1) Zdecydowanie lepiej gumkę Systemy, miałem, mam i mieć ją będę we wszystkich swoich replikach, miałem też guardera i z doświadczenia wiem że jest gorszy.
2) Firefoxy i StrikeSystems są bardzo dobrymi bateriami, na wydajnych ogniwach. Niestety licz się z tym, że nagle, bez wyraźnego powodu mogą zdechnąć i będą się nadawały jedynie do wymiany. Oczywiście jeśli masz fundusze to kup Sanyo, jeśli nie, to kup FF lub SS.
3) Włożenie dłuższej lufy jest jak najbardziej wskazane, chociaż weź pod uwagę, że gieta straci wtedy na manewrowości i poręczności, co jest chyba największą jej zaletą . Zgaduję, że w Twojej replice siedzi cylinder z kwadratowym otworem w boku- wypadałoby go zmienić przy wymianie lufy na dłuższą, doda to kilka fps bez nadwyrężania reszty układu.
MadBull V.2 są bardzo dobrymi lufami, jednak weź pod uwagę, że robione są z aluminium w przeciwieństwie do systemy, która jest kawałem porządnego mosiądzu. Łatwiej go zgiąć, zarysować etc. No i gumka systemy lepiej sprawdzi się w połączeniu z lufą tej samej firmy, ponieważ ta ma troszkę większą średnicę zewnętrzną w porównaniu do innych luf i gumka lepiej do niej przylega.
Jeśli masz jeszcze jakieś pytania to wal śmiało
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 22:49, 13 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
No to jak wal śmiało to wale śmiało
Ogólnie manewrowość spadnie to wiem, ale w warunkach takich jak graliśmy w sobotę zasięg większy by się przydał...
A teraz pytania :
Jak wygląda wymiana tłoka? czy jest to coś co bez doświadczenia w grzebaniu w GB mogę zrobić, czy lepiej się tego nie tykać?
O ile wiem, bateria na zasięg mi nie wpłynie, ale jakiej zmiany mogę się spodziewać po zmianie gumki i lufy z tych ok. 26 na powiedzmy 40 lub 45 cm? I jak dużo zależy od tego czy zmienię tłok?
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 22:50, 13 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cykada
Nadszyszkownik
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 2321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katmandu
|
Wysłany: Pon 22:54, 13 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Nie tłok, a cylinder . Tłok jest jedynie ogniwem pomiędzy sprężyną, zębatkami i cylindrem, którego jakość nie wpływa na zasięg, choć na pewno na żywotność repliki .
By wymienić cylinder trzeba otworzyć GB więc jeśli nie masz doświadczenia z tym, to lepiej nie rób tego sam. Jeśli chcesz wstawić lufę długości aż 450mm to wymiana cylindra na typ 0 (czyli pełny, bez dziur) jest obowiązkowa. Chodzi po prostu o stosunek ilości powietrza sprężanego w cylindrze do objętości lufy- im dłuższa lufa tym więcej powietrza trzeba sprężyć w cylindrze.
A zmiany spodziewaj się dużej, wzrośnie zasięg oraz celność.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 23:20, 13 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Czyli rozumiem, że mówimy tu o czymś w tym guście?
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy są to standardowe części, czy też może się nie wpasować? I gdzie w okolicy mogą mi dokonać takiej wymiany (bo wysyłać pocztą dla jednego tylko drobiazgu, to chyba przesada).
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cykada
Nadszyszkownik
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 2321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katmandu
|
Wysłany: Pon 23:27, 13 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Są to absolutnie standardowe części, wszystko do siebie pasuje. Jeśli chcesz to możemy zrobić to razem, przy okazji poduczysz się w rozbieraniu i składaniu GB
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 23:33, 13 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Bardzo chętnie, dzięki to jak już zakupię cylinder i przyjdzie, to się do Ciebie odezwę.
Aaa... jeszcze jedno, już bardziej z ciekawości: czy stosowanie takiego cylindra z krótszą lufą (np. taką jak mam w tej chwili) dałoby jakieś niepożądane efekty? (nigdy mocny z fizyki nie byłem )
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cykada
Nadszyszkownik
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 2321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katmandu
|
Wysłany: Pon 23:35, 13 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Ilość powietrza wydostającego się z lufy będzie, najogólniej mówiąc zbyt duża i będzie miało wpływ na lot kulki. Ergo- spadnie celność.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|