|
Pantery
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MCR
Nadżołędny
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask, Przylesie
|
Wysłany: Śro 17:06, 26 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Mi się podoba. A 100 kulek i tak nie wystrzelę
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pietia
Szyszkownik
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dobroń
|
Wysłany: Śro 20:09, 26 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
100 kulek... Dla snajpera to dużo...
JESTEM ZA !!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pysio
Szyszkownik
Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 1355
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: się biorą nooby ?
|
Wysłany: Śro 20:24, 26 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: | W wariancie extreme chciałbym przetestować jeszcze jedno rozwiązanie: ograniczenie amunicji do ~100kulek dla każdego, przy czym można by zabierać kulki "zabitym". |
- można usunąć ten punkt ? Jest to podobno nie zdrowe dla replik.. No chyba, że chcecie zabierać kulki z mag. albo żeby ktoś dawał np. 20 kulek z jakiejś dilerki czy cuś ..
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gagarin
Nadszyszkownik
Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask
|
Wysłany: Śro 22:50, 26 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
beryl napisał: |
ps. Jeżeli sądzicie, że pomysł jest OK, to postawcie piwko Gagarinowi, bo to w sumie jego pomysł |
no to oddajcie tego browara Berylowi bo on przerobił mój marny pomysł w takie cacko
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Molibdenik
Nadszyszkownik
Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 2571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 23:35, 26 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Pomysł klawy jak cholera. Gramy go!
PS. Usuwam posty, które nie zawierają scenariuszy z tego tematu. Proszę się nie obrażać jak ktoś sie połapie że znikają mu posty.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rojas
Nadżołędny
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: Czw 13:28, 27 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Fajne ale jest jeden wałek hi-capy nie podają ostatnich kulek nie wiem ile ich jest na oko. Trochę lipa jak mógł bym wystrzelać około 70 kulek tylko a nie 100. Ogólnie pomysł mi sie podoba ale uważam, że hi-cap powinny mieć 120kulek bo i tak tych 20 nie wystrzelą. A co do oddawania amunicji wrogowi to trochę średni pomysł wątpię, że wygodne będzie wydłubywanie kuleczek z magazynków.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sgt. Carlos Hathcock
Szyszkownik
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 822
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: się biorą pysie? :D
|
Wysłany: Czw 16:09, 27 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Popieram w 100% rojasa
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gagarin
Nadszyszkownik
Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask
|
Wysłany: Czw 17:00, 27 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
hoho... ambitne, ambitne
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pietia
Szyszkownik
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1426
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dobroń
|
Wysłany: Czw 17:28, 27 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
GIT...plan fajny i przyjemny...tylko błagam...nie skuwajcie mnie...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Beryl
Król Julian
Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 4094
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask
|
Wysłany: Czw 17:40, 27 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Rojas napisał: | Ogólnie pomysł mi sie podoba ale uważam, że hi-cap powinny mieć 120kulek bo i tak tych 20 nie wystrzelą. |
Oczywiście, nie pisałem już tego w opisie scenara, ale chodzi 100kulek nadających się do wystrzelenia. Realizacja tego jest prosta, ładujemy hicapa tak aby kulki podeszły do góry, następnie opróżniamy i wsypujemy pełną szybkoładownicę. Co do odbierania amunicji - hicapa opróżnia się banalnie łatwo, natomiast z innymi magami jest problem. Możemy z zabierania ammo zrezygnować, to było tylko opcjonalne.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sgt. Carlos Hathcock
Szyszkownik
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 822
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: się biorą pysie? :D
|
Wysłany: Czw 19:24, 27 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Beryl , tylko że na niepodchodzące kulki jest stary dobry sposób którzy wszyscy znają i przez to ci z hi capami będą mieli średnio to 20-30 kulek więcej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Beryl
Król Julian
Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 4094
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask
|
Wysłany: Czw 19:54, 27 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
jaki? strzelanie odwróconą bronią? Nie róbmy afery o 20 kulek, chodzi o sprawdzenie czy da się grać z "real ammo"
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sgt. Carlos Hathcock
Szyszkownik
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 822
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: się biorą pysie? :D
|
Wysłany: Czw 20:16, 27 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Widzisz jednak znasz. Piszesz 20 kulek ale to jednak zawsze może być 20 kolesi trafionych.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pysio
Szyszkownik
Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 1355
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: się biorą nooby ?
|
Wysłany: Czw 20:21, 27 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Kuba.. proszę - nie przesadzaj.. przecież air soft nie polega na chamskim oszukiwaniu... Kto się nie potrafi bawić - jego sprawa...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Beryl
Król Julian
Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 4094
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask
|
Wysłany: Czw 20:26, 27 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
bzdura. z odwróconej broni 20kulkami nie trafisz nikogo, chyba, że wejdzie Ci w zasięg bagnetu. Po odwróceniu broni hop-up zmienia się w hop-down i zasięg spada delikatnie mówiąc dramatycznie, przyrządy celownicze też nie nadają się do niczego. Damy hicapowcom po 20kulek więcej i już.
Jeszcze kilka uwag odnośnie dawidowego scenara.
Może dojść do sytuacji w której magazynierzy będą się godzinę nudzić zanim ktoś zacznie w nich strzelać.
Nie podoba mi się motyw ze skuwaniem itd. Znów se ktoś nogi połamie Smile
Łażenie z odpustowymi pistoletami (o którym pisałeś mi na gg a tu jakoś tego już nie ma). Jeżeli to wciaż jest w planie to ten etap strzelanki będzie polegał tylko na fuksie ze względu na zasięg i celność tych pukawek)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Beryl
Król Julian
Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 4094
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask
|
Wysłany: Nie 13:38, 30 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Panowie, w tym temacie dyskutujemy na temat scenarów, w przyklejonym są już tylko gotowce. Zachęcam tu do komentowania co się w scenarach podoba, a co możnaby ulepszyć. prosze także o wszelkie propozycje ulepszeń, udziwnień, uproszczeń. I oczywiście zapytowywuje się jak Wam się podobała wczorajsza gra z limitem ammo? I jak się podobał scenar "znajdź mnie jeśli potrafisz", bo ja z Molim niestety za daleko poszliśmy i natknęliśmy się na kompletną ekipę wroga podczas gdy reszta naszego była praktycznie wybita.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sgt. Carlos Hathcock
Szyszkownik
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 822
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: się biorą pysie? :D
|
Wysłany: Nie 15:40, 30 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
W sumie nawet fajny był ten scenar tylko mógłby być teren ograniczony , bo tak to równie dobrze jeszcze przez godzine mogli byśmy się szukać jeżeli każda ekipa poszła by w inną stronę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pysio
Szyszkownik
Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 1355
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: się biorą nooby ?
|
Wysłany: Nie 16:32, 30 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Spieprzone było jedno - nie było powiedziane gdzie jest baza (tzn na jakim terenie się bawimy)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Beryl
Król Julian
Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 4094
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask
|
Wysłany: Nie 16:37, 30 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Powiem czemu nie było: żeby strona białoruska nie poleciała od razu do bazy i zaatakowała niebronionej. Ale ok, jeżeli będziemy jeszcze grać ten scenar to to się wyklepie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pysio
Szyszkownik
Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 1355
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: się biorą nooby ?
|
Wysłany: Nie 16:51, 30 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Może inaczej - my szukaliśmy tej bazy na terenie lasu a nie gdzieś na polu - w życiu bym się nie domyślił, że tam właśnie jest baza....
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Molibdenik
Nadszyszkownik
Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 2571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 22:18, 30 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Fakt. To rzeczywiście było spiep...ne, ale sam pomysł jest klawy jak cholera. Następnym razem też proponuję to zagrać. Zbierzemy sie na środku lasu i tam ustalimy punkt finalnej napieprzanki, po czym wszyscy z wylosowanymi kartkami rozbiegną się aż do granic lasu gdzie przeczytają rozkaz (przynależność). Będzie wiadomo gdzie człowiek ma się przedrzeć i nie będzie bezsensownej bieganiny.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sgt. Carlos Hathcock
Szyszkownik
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 822
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: się biorą pysie? :D
|
Wysłany: Nie 22:59, 30 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Popieram w 100%.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Beryl
Król Julian
Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 4094
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask
|
Wysłany: Czw 10:40, 04 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Dobra, a co sądzicie o limicie kulek? Komuś z AEG brakło? Wymusiło to zmianę taktyki?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Molibdenik
Nadszyszkownik
Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 2571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 12:34, 04 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
ekhem. ponieważ nie wystrzeliłem ani jednej kulki w tym scenariuszu, to nie mogę powiedzieć że pomysł z limitem się sprawdził lub nie. Uważam jednak że powinniśmy kontynuować ten projekt i ograniczać sobie amunicję na scenariusz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Beryl
Król Julian
Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 4094
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask
|
Wysłany: Śro 18:05, 24 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Ok,mam kolejny genialny pomysł. Słuchajcie uważnie,bo nie będę powtarzać.
Po pierwsze primo działa to tylko przy dużej ilości osób, powiedzmy 20. Wstępnie dzielimy się na kilka (co najmniej 4) zespoły i każdy z zespół dostaje osobne rozkazy, przy czym wynika z nich podział na 2 strony konfliktu.
Przykłądowo
-zespół 1 jest zespołem polskim, liczy 4 osoby i jego zadaniem jest zniszczyć wrogą wyrzutnię rakiet.
-zespół 2 jest zespołem polskim, liczy 4 i ma bronić swojej bazy
-zespół 3 to zespół białoruski, liczy 2 osoby ma bronić wyrzutni rakiet
-zespół 4 to patrol białoruski, 5 osób ma patrolować granicę i atakować wroga
-zespół 5 to dwuosobowy zespół polski, załoga zestrzelonego samolotu która ma przedostać się do swoich
-zespół 6 to 3osobowa grupa dywersyjna która ma no zaatakować polską bazę.
W takim scenarze wypadałoby grać na 1 życie z limitem amunicji - taka symulacja wojny, na dodatek na sporym obszarze, tak, aby nie natykać się non-stop na swoich i wrogów wypełniających różne zadania. Teren lasu na Ostrowie jest ciut za mały na to, Żwirownia jest zdecydowanie za mała, bo włażąc na skarpę widać wszystkie cele, wszystko i wszystkich, las na Woli Łaskiej były ok gdybyśmy bawili się po obu stronach i nie ograniczali terenu "od parkingu do pola" a dreptali też dalej.
Aby było ciekawiej zadania poszczególnych grup powinny się możliwie MAŁO zazębiać, powinno być za to sporo patroli, żeby nie dochodziło do akcji jeden zespół PL atakuje gdzies bazę wroga a w innym miejscu sytuacja jest odwrotna, bo to jest bardzo schematyczne i statyczne.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|